Blomsterabonnement: Gør et smukt første indtryk
Med et blomster-abonnement til din virksomhed eller dit hjem, byder du dine kunder, medarbejdere og gæster velkommen med en smuk buket friske blomster.
Ofte stillede spørgsmål
Før køb
Nej, der er ingen binding på et Interflora Abonnement. Du kan opsige det lige når du vil. Ønsker du at opsige abonnementet, skal du gøre det senest 48 timer før den næste leveringsdag. Opsiger du abonnementet indenfor de 48 timer før den næste leveringsdag, vil opsigelsen først gælde fra den efterfølgende leveringsdag.
Du kan vælge mellem 3 leveringsintervaller til dit abonnement. Du kan oftest få dit abonnement leveret én gang om ugen. Vil du have større mellemrum mellem leveringerne, kan du vælge at få leveret dit abonnement enten hver 2. uge eller hver 4. uge.
Dit abonnement leveres af din lokale Interflora butik. Under bestillingen kan du selv vælge, hvilken af dine lokale Interflora butikker, du ønsker, skal binde og levere din buket. Har du ingen præferencer, udvælger vi en butik for dig.
1. Gå ind på www.interflora.dk/abonnement
2. Vælg dit abonnement: Vælg det antal buketter, du ønsker pr. levering, fortæl os hvor de skal leveres til, og hvornår de skal leveres.
3. Betal: Opret din personlige brugerprofil, så du altid kan rette eller ændre din levering, opsige dit abonnement eller tilføje andre forkælelsesprodukter til din levering. Herefter går du til betaling – og så skal du ikke tænke mere over det: Vi husker blomsterne for dig.
Du kan oprette profil ved at klikke på 'Mit Interflora' og derefter ”Opret profil” . Så følger du blot de forskellige trin – det er nemt og hurtigt. Du kan også logge ind med Facebook – du skal blot følge instruktionerne på skærmen.
Hvordan logger jeg ind?
Du skal bruge dit login (din e-mail) og et kodeord, du selv vælger. Du kan bruge dette link: https://www.interflora.dk/login
Vi ønsker at tilbyde dig en god service, derfor er det vigtigt at du har en profil, når du køber et abonnement. Profilen giver dig mulighed for at administrere dit abonnement og får overblik over dine ordrer.
Ja, du kan kontakte vores kundeservice på telefon 7777 7777 alle hverdage 9-17 og lørdag 9-12.
Du kan ændre dine oplysninger ved at logge ind på din profil under ’MIT INTERFLORA’.
Hos Interflora arbejder vi med sæsonens smukkeste blomster af højeste kvalitet og alle buketter er naturligvis udvalgt, behandlet og håndbundne af vores professionelle florister.
Under køb
Du kan vælge mellem de lokale Interflora butikker, som ligger i nærområdet af leveringsadressen. Når du har indtastet leveringsoplysningerne, vil du få en oversigt over de florister, som du kan vælge imellem.
Vælger du selv en Interflora butik, vil det være den samme butik, som leverer dit abonnement ved hver levering. Ønsker du at ændre udbyderen til en anden lokal Interflora butik, kan du gøre det på din profilside senest 48 timer før næste leveringsdag.
Som erhvervskunde kan du enten få tilsendt faktura eller betale online med kreditkort.
Som privatkunde betaler du online med kreditkort.
Beløbet for hver leverance vil blive trukket dagen efter hver levering.
Vi har over 350 butikker og leverer i hele Danmark. Til ikke-brofaste øer kan det forekomme, at vi ikke leverer personligt og må bede modtageren om selv at afhente bestillingen ved færgelejet. Se en liste over butikkerne her: https://www.interflora.dk/blomster-butikker.
Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan for at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din blomster- eller gavehilsen inden for almindelig butiks- åbningstid. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.
Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling frem til kl. 14.00 til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. I givet fald kontakter vi dig. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10.
Vi leverer dog ikke på søndage og helligdage (undtagen Mors Dag, Fars Dag og Valentins Dag).
Hvis du ønsker at ændre din leveringsdato, kan du kontakte kundeservice, tidligst to hverdage (mandag-fredag) inden den planlagte levering.
Der kommer en liste med lokale Interflora-florister frem, undervejs i din bestilling – derfra kan du vælge, hvilken florist, du ønsker, der skal levere dit abonnement.
Abonnement betales med kreditkort. Det fremgår af betalingsvinduet, hvilke kreditkort der accepteres. Samtidig giver du tilladelse til, at efterfølgende betalinger trækkes automatisk fra det kreditkort, der anvendes ved købet. Vi trækker først pengene fra din konto efter levering af hver ordre i hele abonnementsperioden. Der bliver sendt en faktura efter hvert træk. Hvis en betaling ikke kan gennemføres, f.eks. hvis betalingskortet er udløbet, sender vi dig en mail så du får mulighed for at ændre kortoplysningerne.
Som virksomhedskunde har du mulighed for at betale med faktura. Privatkunder kan kun betale med kreditkort.
Dine kortoplysninger krypteres på betalingssiden, som er certificeret af Visa og MasterCard. Interflora Danmark A/S lagrer ikke følsomme kortoplysninger. Vi gemmer kun oplysninger om de sidste fire cifre i kortnummeret samt udløbsdato og korttype. På nogle typer abonnement kan der være mulighed for efterfølgende tilmelding til Betalingsservice.
Når du besøger interflora.dk, lagres der såkaldte cookies på din computer. En cookie er en lille tekstfil, der gemmes i din browser for at kunne genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Der er ingen personfølsomme oplysninger gemt i vores cookies. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.
Vores dygtige florister tager altid udgangspunkt i den bukettype, du har valgt i dit abonnement. Her kan du vælge buketstørrelser og stil. Ved længere abonnementer, kan du i samarbejde med butikken, skræddersy jeres løsning - dermed sikrer vi os, at I altid får det helt, som I vil have det.
Med et blomsterabonnement kan du få leveret til så mange adresser, du ønsker indenfor samme abonnement. Du kan også altid ændre leveringsadressen uden ekstra omkostninger. Dette gør du ved at kontakte til Interflora kundeservice - 4343 4747 eller interflora@interflora.dk
Efter køb
Kan til hver en tid justere eget abonnement via din personlige profilside eller ved at kontakte vores kundeservice.
Telefonnummer: 43 43 47 47
Mail: interflora@interflora.dk
- Mandag-Torsdag 9.00-17.00
- Fredag 9-16
- Lørdage 9.00-12.00
Lukket søndage og helligdage
JA, abonnementet er fleksibelt. Du sætter dit abonnement på pause ved at annullere enkelte leveringer på din personlige profilside. Ønsker du at annullere en levering, skal dette gøres senest 48 timer før næste levering.
Du kan altid henvende dig til vores kundeservice på 4343 4747 eller interflora@interflora.dk, så hjælper vi dig med at fremsende en ny faktura.
Du kan uden binding og gebyrfrit opsige dit abonnement. Det gør du ved enten at logge ind på ’MIT INTERFLORA’ eller kontakte Interfloras kundeservice på telefon 4343 4747 eller e-mail interflora@interflora.dk. Vi skal have din opsigelse senest 5 dage før næste levering. For mere uddybende information bedes du kigge under ’opsigelse’ i abonnementsvilkårene.
Du kan når som helst ændre eller sætte abonnementet på pause. Det koster ikke ekstra. Under ’MIT INTERFLORA’ har du en oversigt over dit leveringsskema, som viser de leveringer, du har bestilt. Vores kundeservice vil hjælpe dig med at lave rettelser i dit abonnement.
Har du ændringer til din næste levering, kan disse foretages indenfor 48 timer inden næste levering.
Hvis du har holdt en pause, genaktiverer du nemt og hurtigt dit abonnement ved at kontakte Interfloras kundeservice på 4343 4747 eller interflora@interflora.dk.
Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling frem til kl. 14 til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10.
hvis ikke du har fået din buket indenfor ovenstående leveringsfrist, bedes du kontakte kundeservice, som vil undersøge sagen.
For alle bestillinger gælder det, at hvis leveringen ikke kan gennemføres regelmæssigt, grundet force majeure (krig, vejr o.a.), vil den blive leveret ved førstkommende lejlighed. Vi sender dig en mail eller sms (hvis det er muligt), så du ved, hvor i leveringsprocessen din buket er.
Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747, hvis du har spørgsmål eller tekniske udfordringer.
Hvis du gerne vil se din ordrestatus eller foretage ændringer, kan du gøre det under ’MIT INTERFLORA’ eller ved at kontakte kundeservice.
Bukettens størrelse afhænger af pris, stil, årstid og blomstersortiment hos den enkelte florist. Du kan læse mere om de to buketstil vi tilbyder ved at klikke på 'læs mere' under hvert produkt.
Hvis du ikke har modtaget blomster som forventet, tjek venligt om bestillingen var planlagt til den pågældende dag under ’MIT INTERFLORA’. Dernæst kan du kontakt vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747, som kontakter den florist der skulle levere din buket.
Hvor længe kan mine blomster holde?
Dine blomsters levetid afhænger af blomsternes type og hvordan du passer på dem.
Buketter holder sig længe, hvis du skifter vandet dagligt. Du kan evt skære et friskt skråsnit af blomsterstænglerne, så de lettere kan suge frisk vand. Hvis du ikke har tid til at skifte vand hver dag, så sørg for, at buketten står i rigeligt vand. Tilsæt altid vandet det medfølgende holdbarhedsmiddel, der giver blomsterne næring og holder bakterievæksten nede. Husk dog, at løgplanter ikke bør få holdbarhedsmiddel. Bukettens holdbarhed kan i øvrigt forlænges, hvis du stiller den køligt om natten. Vær opmærksom på, at hvis dine blomster står i direkte sollys, oven på en radiator eller et sted, hvor der er varme lamper, reduceres bukettens levetid.
Hvis du har særlige ønsker, som ikke er dækket af vores forskellige abonnementstyper, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747 - så hjælper vi dig videre.
Du er velkommen til at lade dig inspirere på vores Facebook (https://www.facebook.com/InterfloraDanmark/?fref=ts) og Instagram (https://www.instagram.com/interflora.dk/) side, hvor du kan finde smarte tips og tricks så du kan nyde dine blomster endnu længere! Vi viser også eksempler på vores tidligere buketter og dele spændende nyheder og events samt kører kampagner og konkurrencer.
Jeg er ikke tilfreds med mit abonnement – hvordan klager jeg?
Man kan ikke være i blomsterbranchen uden at elske glade kunder – for blomster ER jo glæde. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du har noget at udsætte på din buket eller levering. Du skal først og fremmest henvende dig til den forretning, der har leveret blomsterne. Det står på kortet, hvem, der har bundet buketten. Alternativt kan du kontakt kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747. Være opmærksom på at reklamationen skal ske senest første hverdag efter leveringen, så butikken har mulighed for at se buketten og rette eventuelle fejl.
Alle reklamationer skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.
Kontakt vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747.
Kundeservices åbningstider er:
Hverdag 9.00 – 17.00
Lørdag 9.00 – 12.00
Søn- og helligdage lukket

Spred glæde med et blomster-abonnement
Der findes mange gode grunde til at få blomster på abonnement hos Interflora. Blomster pynter ikke kun i et rum, men skaber også liv og glæde. Forskning fra Rutgers University har vist, at mennesker bliver sundere, gladere og mindre anspændte, hvis de har blomster omkring sig. Årsagen er, at blomster udløser en følelse af glæde og tilfredshed.
Det kan derfor være en god investering, at placere en smuk buket i et velkomstområde, en kantine eller i mødelokaler. Herunder finder du fire gode grunde til at bestille et blomster-abonnement hos Interflora.
1. Smukke håndbundne buketter
Interflora er kendt for at levere smukke buketter af højeste kvalitet. Det er nemlig kun de dygtigste blomsterbutikker og florister, der får lov at være en del af Interflora. Vores adgangskrav er høje, hvilket gør, at vores florister er specialister i at binde smukke buketter, der passer til enhver lejlighed. Med vores blomster-abonnement kan du få de skønneste buketter leveret til døren, præcis når det passer dig! På den måde kan dit hjem altid se smukt og indbydende ud, det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig, resten klarer vi.
2. Personlig levering i hele landet
Vi leverer abonnement på blomster i hele Danmark, så uanset hvor i landet du bor, bliver din buket leveret til dig personligt (med undtagelse af ikke-brofaste øer, hvor vi i visse tilfælde kan være nødt til at bede modtageren om at hente buketten ved færgelejet).
3. Skræddersyede abonnementer
Tilmelder du dig et blomster-abonnement hos Interflora, kan du helt selv bestemme, hvornår og hvor ofte du ønsker at få leveret dine blomster. Vi bringer personligt blomsterne ud hver dag fra mandag til lørdag.
Du kan til hver en tid foretage ændringer i dit abonnement via din personlige profilside eller gennem vores kundeservice. Ønsker du på et tidspunkt at ændre din leveringsdato, kan du senest gøre det to hverdage inden, du skal modtage buketten.
4. Ingen binding
Der er ingen binding på et Interflora blomster-abonnement, det betyder, at du kan opsige det, lige når du vil. Vælger du at opsige dit abonnement, skal det blot ske minimum to hverdage før din næste levering, ellers vil opsigelsen først gælde den næste levering.
Har du andre spørgsmål vedrørende dit abonnement på blomster, eller gik noget galt med din bestilling? Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe dig, når du har brug for det! Du kan enten kontakte vores kundeservice på telefon 43 43 47 47 eller via mail interflora@interflora.dk, hvis du har spørgsmål eller oplever tekniske udfordringer.
Få et fleksibelt blomsterabonnement til erhverv
Med Interflora erhverv har I mulighed for altid at byde jeres gæster og medarbejdere velkommen med smukke blomster. Vi tilbyder et fleksibelt blomsterabonnement, der er skræddersyet til jeres behov.
Med Interfloras blomsterabonnement til erhverv får I fast leveret smukke blomster til jeres virksomhed. Og det bedste af det hele - I bestemmer selv, hvor ofte vi skal levere blomsterne til jer. Det eneste I skal gøre, er at vælge, hvilken buketstil I ønsker, bukettens størrelse, hvor ofte leveringen skal ske, og hvornår abonnementet skal starte.
Vores blomsterabonnement til erhverv er uden binding, hvilket betyder, at I til hver en tid kan opsige abonnementet. Det eneste det kræver er, at I kontakter os to hverdage inden den næste levering.
Vi ser frem til at binde de smukkeste buketter til jeres virksomhed!