Abonnement på blomster

Gør hverdagen smukkere med unikke håndbundne buketter. 

1
Ingen binding
2
Fra 250,- pr. buket
3
Spring enkelte leveringer over

Ofte stillede spørgsmål

Før køb

Er der binding på abonnementet?

Nej, der er ingen binding på et Interflora Abonnement. Du kan opsige det lige når du vil. Ønsker du at opsige abonnementet, skal du gøre det senest 48 timer før den næste leveringsdag. Opsiger du abonnementet indenfor de 48 timer før den næste leveringsdag, vil opsigelsen først gælde fra den efterfølgende leveringsdag.

Hvor ofte kan jeg få leveret mit abonnementet?

Du kan vælge mellem 3 leveringsintervaller til dit abonnement. Du kan oftest få dit abonnement leveret én gang om ugen. Vil du have større mellemrum mellem leveringerne, kan du vælge at få leveret dit abonnement enten hver 2. uge eller hver 4. uge. 

Hvem leverer mit abonnement?

Dit abonnement leveres af din lokale Interflora butik. Under bestillingen kan du selv vælge, hvilken af dine lokale Interflora butikker, du ønsker, skal binde og levere din buket. Har du ingen præferencer, udvælger vi en butik for dig. 

Hvordan køber jeg blomster til levering på abonnement?

1.   Gå ind på www.interflora.dk/abonnement

2.    Vælg dit abonnement: Vælg det antal buketter, du ønsker pr. levering, fortæl os hvor de skal leveres til, og hvornår de skal leveres.   

3.    Betal: Opret din personlige brugerprofil, så du altid kan rette eller ændre din levering, opsige dit abonnement eller tilføje andre forkælelsesprodukter til din levering. Herefter går du til betaling – og så skal du ikke tænke mere over det: Vi husker blomsterne for dig. 

Hvordan opretter jeg en brugerprofil på interflora.dk?

Du kan oprette profil ved at klikke på 'MIt Interflora' og derefter ”Opret profil” . Så følger du blot de forskellige trin – det er nemt og hurtigt. Du kan også logge ind med Facebook – du skal blot følge instruktionerne på skærmen. 

Hvordan logger jeg ind?

Du skal bruge dit login (din e-mail) og et kodeord, du selv vælger. Du kan bruge dette link: https://www.interflora.dk/login

Kan jeg bestille uden at være logget ind?

Vi ønsker at tilbyde dig en god service, derfor er det vigtigt at du har en profil, når du køber et abonnement. Profilen giver dig mulighed for at administrere dit abonnement og får overblik over dine ordrer. 

Kan jeg bestille pr. telefon?

Ja, du kan kontakte vores kundeservice på telefon 7777 7777 alle hverdage 9-17 og lørdag 9-12.

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger?

Du kan ændre dine oplysninger ved at logge ind på din profil under ’MIT INTERFLORA’.

Hvordan sikrer I den høje Interflora-kvalitet?

Hos Interflora arbejder vi med sæsonens smukkeste blomster af højeste kvalitet og alle buketter er naturligvis udvalgt, behandlet og håndbundne af vores professionelle florister.

Under køb

Hvilke florister kan jeg vælge?

Du kan vælge mellem de lokale Interflora butikker, som ligger i nærområdet af leveringsadressen. Når du har indtastet leveringsoplysningerne, vil du få en oversigt over de florister, som du kan vælge imellem. 

Er det altid den samme florist, som leverer mit abonnement?

Vælger du selv en Interflora butik, vil det være den samme butik, som leverer dit abonnement ved hver levering. Ønsker du at ændre udbyderen til en anden lokal Interflora butik, kan du gøre det på din profilside senest 48 timer før næste leveringsdag. 

Hvordan kan jeg betale, og hvornår bliver pengene trukket?

Som erhvervskunde kan du enten få tilsendt faktura eller betale online med kreditkort.
Som privatkunde betaler du online med kreditkort.
Beløbet for hver leverance vil blive trukket dagen efter hver levering.   
 

Hvor leverer I?

Vi har over 350 butikker og leverer i hele Danmark. Til ikke-brofaste øer kan det forekomme, at vi ikke leverer personligt og må bede modtageren om selv at afhente bestillingen ved færgelejet. Se en liste over butikkerne her: https://www.interflora.dk/blomster-butikker

Jeg vil gerne angive et præcist tidspunkt, hvor jeg gerne vil modtage mine blomster?

Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan for at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din blomster- eller gavehilsen inden for almindelig butiks- åbningstid. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.

Hvornår kan jeg senest bestille?

Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling frem til kl. 14.00 til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. I givet fald kontakter vi dig. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10. 

Vi leverer dog ikke på søndage og helligdage (undtagen Mors Dag, Fars Dag og Valentins Dag).

Kan jeg ændre min leveringsdato?

Hvis du ønsker at ændre din leveringsdato, kan du kontakte kundeservice, tidligst to hverdage (mandag-fredag) inden den planlagte levering. 

Kan jeg få mine blomster leveret fra en bestemt butik?

Der kommer en liste med lokale Interflora-florister frem, undervejs i din bestilling – derfra kan du vælge, hvilken florist, du ønsker, der skal levere dit abonnement. 

Hvordan betaler jeg?

Abonnement betales med kreditkort. Det fremgår af betalingsvinduet, hvilke kreditkort der accepteres. Samtidig giver du tilladelse til, at efterfølgende betalinger trækkes automatisk fra det kreditkort, der anvendes ved købet. Vi trækker først pengene fra din konto efter levering af hver ordre i hele abonnementsperioden. Der bliver sendt en faktura efter hvert træk.  Hvis en betaling ikke kan gennemføres, f.eks. hvis betalingskortet er udløbet, sender vi dig en mail så du får mulighed for at ændre kortoplysningerne. 

Kan jeg betale med faktura?

Som privatkunde kan du kun betale med kreditkort. Erhvervskunder har mulighed for at betale med faktura.

Er der styr på betalingssikkerheden?

Dine kortoplysninger krypteres på betalingssiden, som er certificeret af Visa og MasterCard. Interflora Danmark A/S lagrer ikke følsomme kortoplysninger. Vi gemmer kun oplysninger om de sidste fire cifre i kortnummeret samt udløbsdato og korttype. På nogle typer abonnement kan der være mulighed for efterfølgende tilmelding til Betalingsservice.

Hvad gør I med mine oplysninger

For at kunne handle på interflora.dk skal du oplyse navn, adresse, telefonnr. e-mailadresse på både modtager og afsender.
Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10.
Medarbejdere hos Interflora har adgang til disse oplysninger. Oplysninger fra bestillingerne videregives ikke i markedsføringsøjemed, og vi sender ikke uopfordrede e-mails ud fra disse oplysninger. Vi sender muligvis en tilfredshedsundersøgelse ud med henblik på at udvikle vores produkter og services. 
For mere uddybende information bedes du kigge under punktet ’Persondatapolitik’ i abonnementsvilkår.

Hvad med de dér cookies?

Når du besøger interflora.dk, lagres der såkaldte cookies på din computer. En cookie er en lille tekstfil, der gemmes i din browser for at kunne genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Der er ingen personfølsomme oplysninger gemt i vores cookies. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Kan jeg ’skræddersy’ en buket?

Vores dygtige florister tager altid udgangspunkt i den bukettype, du har valgt i dit abonnement. Her kan du vælge buketstørrelser og stil. Ved længere abonnementer, kan du i samarbejde med butikken, skræddersy jeres løsning -  dermed sikrer vi os, at I altid får det helt, som I vil have det.

Er det muligt at få buketter leveret til forskellige adresser?

Med et blomsterabonnement kan du få leveret til så mange adresser, du ønsker indenfor samme abonnement. Du kan også altid ændre leveringsadressen uden ekstra omkostninger. Dette gør du ved at kontakte  til Interflora kundeservice - 4343 4747 eller interflora@interflora.dk

Efter køb

Kan jeg ændre i mit abonnement?

Kan til hver en tid justere eget abonnement via din personlige profilside eller ved at kontakte vores kundeservice. 
Telefonnummer: 43 43 47 47
Mail: interflora@interflora.dk
Hverdage 9.00-17.00
Lørdage 9.00-12.00
Lukket søndage og helligdage
 

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

JA, abonnementet er fleksibelt. Du sætter dit abonnement på pause ved at annullere enkelte leveringer på din personlige profilside. Ønsker du at annullere en levering, skal dette gøres senest 48 timer før næste levering. 

Jeg mangler at modtage min faktura?

Du kan altid henvende dig til vores kundeservice på 4343 4747 eller interflora@interflora.dk, så hjælper vi dig med at fremsende en ny faktura.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan uden binding og gebyrfrit opsige dit abonnement. Det gør du ved enten at logge ind på ’MIT INTERFLORA’ eller kontakte Interfloras kundeservice på telefon 4343 4747 eller e-mail interflora@interflora.dk. Vi skal have din opsigelse senest 5 dage før næste levering. For mere uddybende information bedes du kigge under ’opsigelse’ i abonnementsvilkårene. 

Hvordan ændrer eller sætter jeg mit abonnement på pause?

Du kan når som helst ændre eller sætte abonnementet på pause. Det koster ikke ekstra. Under ’MIT INTERFLORA’ har du en oversigt over dit leveringsskema, som viser de leveringer, du har bestilt. Vores kundeservice vil hjælpe dig med at lave rettelser i dit abonnement. 

Har du ændringer til din næste levering, kan disse foretages indenfor 48 timer inden næste levering. 

Hvordan genaktiverer jeg min konto?

Hvis du har holdt en pause, genaktiverer du nemt og hurtigt dit abonnement ved at kontakte Interfloras kundeservice på 4343 4747 eller interflora@interflora.dk. 

Min levering er forsinket

Ved levering i de fleste større byer er det muligt at afgive bestilling frem til kl. 14  til levering samme dag. Ved levering til landområder og mindre byer, kan der være tilfælde, hvor vi skal have din bestilling før kl. 12.00, for at kunne levere samme dag. Om lørdagen skal vi som hovedregel have din bestilling inden kl. 10. 

hvis ikke du har fået din buket indenfor ovenstående leveringsfrist, bedes du kontakte kundeservice, som vil undersøge sagen. 

For alle bestillinger gælder det, at hvis leveringen ikke kan gennemføres regelmæssigt, grundet force majeure (krig, vejr o.a.), vil den blive leveret ved førstkommende lejlighed. Vi sender dig en mail eller sms (hvis det er muligt), så du ved, hvor i leveringsprocessen din buket er.

Der gik noget galt med min bestilling

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747, hvis du har spørgsmål eller tekniske udfordringer.

Jeg vil gerne se mine bestillinger

Hvis du gerne vil se din ordrestatus eller foretage ændringer, kan du gøre det under ’MIT INTERFLORA’ eller ved at kontakte kundeservice. 

Jeg vil gerne vide hvilken størrelse min buket har

Bukettens størrelse afhænger af pris, stil, årstid og blomstersortiment hos den enkelte florist. Du kan læse mere om de to buketstil vi tilbyder ved at klikke på 'læs mere' under hvert produkt.   

Hvad hvis der ikke er nogen hjemme, når blomsterne kommer?

Har du givet mulighed for, at vi kan sætte buketten uden for døren, eller aflevere til naboen, gøres dette. Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken og der afleveres et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente buketten snarest muligt i butikken. 
Forekommer der meget høje dagstemperaturer og manglende skyggeforhold, eller lave dagstemperaturer, sættes hverken blomster, vin eller chokolade uden for døren. Ligeledes kan der forekomme situationer hvor vi ikke sætter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der afleveres et kort, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken. 
Er det ikke muligt at aflevere et kort (primært pga. aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtager, eller afsender, kontaktet pr. telefon. Derfor anbefaler vi at du i din bestilling oplyser modtagerens telefonnummer.

Har du ønsket at modtage bekræftelse, sendes den umiddelbart, når levering har fundet sted. 
 

Jeg har ikke modtaget mine blomster

Hvis du ikke har modtaget blomster som forventet, tjek venligt om bestillingen var planlagt til den pågældende dag under ’MIT INTERFLORA’. Dernæst kan du kontakt vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747, som kontakter den florist der skulle levere din buket. 

Hvor længe kan mine blomster holde?

Dine blomsters levetid afhænger af blomsternes type og hvordan du passer på dem.

Buketter holder sig længe, hvis du skifter vandet dagligt. Du kan evt skære et friskt skråsnit af blomsterstænglerne, så de lettere kan suge frisk vand. Hvis du ikke har tid til at skifte vand hver dag, så sørg for, at buketten står i rigeligt vand. Tilsæt altid vandet det medfølgende holdbarhedsmiddel, der giver blomsterne næring og holder bakterievæksten nede. Husk dog, at løgplanter ikke bør få holdbarhedsmiddel. Bukettens holdbarhed kan i øvrigt forlænges, hvis du stiller den køligt om natten. Vær opmærksom på, at hvis dine blomster står i direkte sollys, oven på en radiator eller et sted, hvor der er varme lamper, reduceres bukettens levetid.

Kan jeg lave en særaftale med jer?

Hvis du har særlige ønsker, som ikke er dækket af vores forskellige abonnementstyper, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747 - så hjælper vi dig videre.

Hvordan følger jeg jer på de sociale medier?

Du er velkommen til at lade dig inspirere på vores Facebook (https://www.facebook.com/InterfloraDanmark/?fref=ts)  og Instagram (https://www.instagram.com/interflora.dk/) side, hvor du kan finde smarte tips og tricks så du kan nyde dine blomster endnu længere! Vi viser også eksempler på vores tidligere buketter og dele spændende nyheder og events samt kører kampagner og konkurrencer. 

Jeg er ikke tilfreds med mit abonnement – hvordan klager jeg?

Man kan ikke være i blomsterbranchen uden at elske glade kunder – for blomster ER jo glæde. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du har noget at udsætte på din buket eller levering. Du skal først og fremmest henvende dig til den forretning, der har leveret blomsterne. Det står på kortet, hvem, der har bundet buketten. Alternativt kan du kontakt kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747. Være opmærksom på at reklamationen skal ske senest første hverdag efter leveringen, så butikken har mulighed for at se buketten og rette eventuelle fejl.

Alle reklamationer skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.

 

Jeg har et andet spørgsmål, og kan ikke finde svaret her

Kontakt vores kundeservice via mail interflora@interflora.dk eller telefon 4343 4747.

Kundeservices åbningstider er:
Hverdag 9.00 – 17.00
Lørdag 9.00 – 12.00
Søn- og helligdage lukket