Vi benytter To-faktor-godkendelse til din betaling

Vi benytter To-faktor-godkendelse for at få større sikkerhed i onlinehandel. Den 4. januar trådte To-faktor-godkendelse i kraft. Det er et nyt EU-krav for at sikre identifikation ved onlinebetalinger og mindske risikoen for svindel og misbrug.

På denne side har vi samlet vigtig information vedrørende betaling på interflora.dk.

Hvad betyder To-faktor-godkendelse for mig

Med To-faktor godkendelse er der tilføjet et ekstra trin i betalingsprocessen, som autentificerer dig. På den måde godkender du, at det er dig, der foretager en betaling. Du kan benytte NemID-app, NemID nøgleviser eller SMS-kode til at bekræfte din betaling.  Dette er en sikkerhedsforanstaltning, som forbedrer din sikkerhed online markant.

Hvad betyder To-faktor-godkendelse for mig

Sådan gennemføres din betaling med to-faktor-godkendelse:

1. Udfyld kortoplysninger når du kommer til betalingsvinduet

1. Udfyld kortoplysninger når du kommer til betalingsvinduet

Når du godkender og skal betale din ordre, beder vi dig indtaste følgende kortoplysninger:
 

  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifre (CVV/CVC-nummer)
2. Godkend at det er dig som gennemfører en betaling

2. Godkend at det er dig som gennemfører en betaling

Du skal godkende din betaling med NemID-app, NemID nøgleviser eller SMS-kode: Indtast brugernavn og adgangskode og godkend betalingen via NemID-app, NemID nøgleviser eller SMS-kode.

 

Har du ikke NemID-app kan den downloades hos NemID. Download NemID-app

 

Vil du gerne benytte SMS-kode kan det opsættes med dit mobilnummer hos NETS. Opsæt SMS-kode